Tisdag men även repris från igår;)

Nu är det en ny vecka och jag praoar fortfarande på samma ställe med Vendela såklart, börjar bli ganska uttjatande ande säga det....Men, men nya tag och vi började med att städa relax rummet med med två andra som också praoar där, men dom går på gymnasiet i Kalix.Sen så fick vi även städa lite i gymmet och sen lunch.
Efter lunch vart det ganska chill, vi gjorde inte så mycket vad jag kommer ihåg?;)
Idag så fick vi städa gymmet igen!!!!Och sen fick vi fixa i ordning det grejer som dom skulle ha till simlektionerna som snart skulle börja.
Sen satt vi som badvakt ganksa länge, sen hade vi lunch och efter det fortsatte vi att vara badvakter Sen har vi dessutom städat igenom alla skår i damernas omklädningsrum!!!!!!!! =JÄTTEJOBBIGT:D
Jag får se om jag lägger upp någon ny bild på t.ex gymmet imorgon.
/Louice;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Är det inte ganska skönt att praoa på samma ställe båda veckorna ändå? Då vet man ju hur allt funkar :)

2011-05-17 @ 21:51:00
URL: http://praoellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0