Sista dagen!!!

Idag var det då sista dagen på Sport City, det har varit två ganska roliga veckor men vissa stunder har det kännts som en evighet! Men igår städade vi lite och sen fick vi vara i gymmet om vi ville, ocj jag såklart gick jag och Vendela dit och försökte bygga på våra sexpack!;P( haha!)
Och idag fick vi först skura lite, sen vart det gymmet igen, men på slutet fick vi fylla på alla drickor i kylen.
Resume av dessa två veckor:
Jag har tyck att det har varit två ganska roliga veckor, det var roligt att ha en kompis bredvid sig undertiden man gjorde sina uppgifter. Våran handledare var ju där två dagar utav tio så en som kallas för Ulle kan man dsäga var våran handledare, hon var jättesnäll och hon förstod om vi hade det tråkigt.
Jag tror dom där på Sport City har blivit lite lata undertiden vi varit där gör dom har inte behövt städa nästan någonting själva.
Men, men är ändå nöjd med dessa två veckor;)
Ses /Louice;)

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad bra att du är nöjd med dessa två veckor!!!



Och: Dom är snälla på Mumindalen... ;) (Jag menar med presenten...)

2011-05-20 @ 19:19:39
URL: http://praoclara.blogg.se/
Postat av: Clara

Vad bra att du är nöjd med dessa två veckor!!!



Och: Dom är snälla på Mimindalen... ;) (Jag menar med presenten...)

2011-05-20 @ 19:21:28
URL: http://praoclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0