Lördag fast egentligen fredagens inlägg ;)

Hejsan!
Igår bloggade jag inte någonting för att jag for på stan direkt efter jobbet med mormor. Men igår så började vi med att städa lite vid kafeterian, sen klippte vi några flygbad för öppettider och vi gjorde om någon lista som dom ville ha hjälp med.;)
Sen tog jag och Vendela lunch, vi satt för det mesta och inte gjorde någonting alls efter det...Eller jo jag fick sätta ner några pilatesbollar i ett rum i källaren. Efter det satt vi i badhuset eftersom att detta är en början på en lågsäsong på badhuset vi jobbar på så vi fick sitta där inne och prata.
Men ha en bra helg!
See ya!

Kommentarer
Postat av: ana

hej

kul att läsa att se lite bilder på hur du har det på din PRAO. Kom ihåg att kolla in arbetsmiljön. /ana

2011-05-16 @ 12:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0