Fikadag!!!

Rubriken är så sann som den kan bli! Jag har fikat efter lunch for även och köpte fika på stan med mormor efter jobbet. Dagen började med att jag och Vedela fixade i odrning grejer till simlektionerna som skulle vara i badhuset under dagen.
Sen fick vi städa förrådet där dom förvarar drickor, servetter m.m efter det fick vi putsa fönstren som är i badhuset och det var verkligen roligt att stå och visa rumpan inför dom som badade....;)
Annars har vi inte gjort så himla mycket. Men nu ska jag ta och plugga lite NO, blir nog ett inlägg i morgon också.
/Louice;)
P.S blev tyvärr ingen bild idag heller men jag hade tänkt lägga upp en bild med massor av fika;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0